פיתוח מוזיקליות בריקוד

פיתוח מוזיקליות בריקוד, ללמוד לרקוד

אחד הדברים החשובים שלמדתי לאורך הדרך הוא ההקשבה למוזיקה והביטוי שלה בריקוד.
רוצים לתרגל את המוזיקליות שלכם? תשכחו מהתרגילים והווריאציות המתוחכמות, תנסו להרגיש את המוזיקה ולראות איך בא לכם לספר את הסיפור שלה.

תרגיל מצויין לכך למדתי אצל פרננדו סוסה, בשיעור ה'סלסה נמה' היה שם שיר רנדומאלי ואנחנו נדרשנו לבטא את עצמנו במשך כ-40 שניות אל מול רקדנים שונים.

ככל שנקשיב יותר למוזיקה, נכיר את השירים והמנגינה ונוכל לקלוע לברייקים והמנגינות. עם התרגול,גם במצב שבו לא נכיר את השיר, נוכל לאתר תבניות חוזרות ונוכל לצפות את המבנה המוזיקלי.
זה אגב גם מה שלרוב שמהפנט אותנו בריקוד – כשהמוזיקה והתנועה מתחברים יחד בסנכרון ומספרים סיפור.
אז פעם הבאה שאתם יוצאים לרקוד, או אפילו לבד בבית, שימו שיר ופשוט תנגנו אותו דרך הריקוד

אחד הדברים החשובים שלמדתי לאורך הדרך הוא ההקשבה למוזיקה והביטוי שלה בריקוד. רוצים לתרגל את המוזיקליות שלכם? תשכחו מהתרגילים והווריאציות המתוחכמות, תנסו להרגיש את המוזיקה ולראות איך בא לכם לספר את הסיפור שלה. תרגיל מצויין לכך למדתי אצל פרננדו סוסה, בשיעור ה'סלסה נמה' היה שם שיר רנדומאלי ואנחנו נדרשנו לבטא את עצמנו במשך כ-40 שניות אל מול רקדנים שונים.ככל שנקשיב יותר למוזיקה, נכיר את השירים והמנגינה ונוכל לקלוע לברייקים והמנגינות. עם התרגול,גם במצב שבו לא נכיר את השיר, נוכל לאתר תבניות חוזרות ונוכל לצפות את המבנה המוזיקלי.זה אגב גם מה שלרוב שמהפנט אותנו בריקוד – כשהמוזיקה והתנועה מתחברים יחד בסנכרון ומספרים סיפור.אז פעם הבאה שאתם יוצאים לרקוד, או אפילו לבד בבית, שימו שיר ופשוט תנגנו אותו דרך הריקוד

Geplaatst door ‎Shaqed • Salsa & Latin Dance • שקד פרומקין • סלסה • ריקודים לטינים‎ op Dinsdag 18 juni 2019