סדנאות ריקוד לטיני

סדנאות ריקוד לטיני

איך סדנת ריקוד לטיני יכולה לשדרג את האווירה והביצועים בארגון שלכם?

בתוך השגרה ולחץ העבודה היומיומיים, לפעמים אנחנו שוכחים כמה חשוב לתת לעובדים שלנו הזדמנות לשחרר לחצים, להתחבר זה לזה ופשוט ליהנות יחד כצוות. הלחץ המתמיד להצליח יחד עם עומס העבודה הגבוה יוצר לעיתים קושי לשמר מוטיבציה ומחויבות של עובדים.

פעילויות גיבוש ורווחה הן הכרחיות על מנת לאפשר לעובדים להתרווח מעט מהשגרה, לחזק את הקשר ביניהם, ולשוב לעבודה עם מצב רוח מרומם ומוטיבציה גבוהה יותר.

סדנת ריקוד לטיני היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג מטרות אלו. האווירה החיובית, האנרגטית והמלכדת שנוצרת בסדנה מחזקת את הקשר בין העובדים ונותנת להם הזדמנות להכיר זה את זה גם מחוץ להקשר העבודה. הריקוד והתנועה מותירים אותם עם תחושה של הנאה, גאווה ומסוגלות.

לכן "הבוטיק לסלסה" יצר את סדנאות LatinMove, סדנאות ריקוד לטיני באיכות מעולה המותאמות באופן אישי לארגון. אנו שמים דגש על חווית משתתף מושלמת – מקצועיות, אנרגיות חיובית ותשומת לב לכל פרט. זו הדרך שלנו לתת לכם ערך אמיתי ולעזור לארגונים לצמוח.

למה סדנאות ריקוד לטיני?

ריקודים כמו הסלסה, הבצ'אטה והמרנגה מאפשרים חיבור בלתי אמצעי בין המשתתפים תוך כדי תנועה ומוזיקה מרגשות. הריקודים הלטיניים יוצרים אווירה חמה ותוססת שבה העובדים יכולים להרגיש חופשיים להביע את עצמם.

הריקודים קלים ללמידה ומתאימים לכל הגילאים ורמות הכושר הגופני. אין צורך בניסיון קודם!

התועלות של סדנת ריקוד לטיני לארגון הן רבות:

– גיבוש וחיזוק הקשרים הבין-אישיים בין העובדים

– שיפור שיתוף הפעולה ועבודת הצוות

– הפחתת מתחים ולחצים והעלאת המורל

– עידוד יצירתיות וחשיבה "מחוץ לקופסה"

– חיזוק הביטחון העצמי של העובדים

– העלאת המוטיבציה והמחויבות לארגון

סדנת LatinMove תתקיים בהדרכה מקצועית של מורים מנוסים בעלי שנות ניסיון רבות בתחום, בניהולה המקצועי של שקד פרומקין, מומחית בהעברת סדנאות ריקודים לטיניים בארץ ובעולם מזה למעלה מעשור.

אנו מבינים לעומק את הצרכים הייחודיים של ארגונים ונותנים ייעוץ אישי להתאמת הסדנה למטרות ואופי הארגון. בזכות הניסיון הרב שלנו, אנו יודעים כיצד ליצור חווית ריקוד מלהיבה ומגבשת עבור המשתתפים.

הסדנה תתוכנן בקפידה רבה על ידינו תוך התמקדות בפרטים הקטנים שיוצרים את החוויה המושלמת עבורכם.

אל תחמיצו את ההזדמנות לחזק את הצוות שלכם ולשפר את איכות הקשרים הבין-אישיים בארגון באמצעות כוחה המלכד של סדנת הריקוד הלטיני. שילוב הכיף, האנרגיות החיוביות ותחושת המסוגלות יחזרו איתכם לשגרת העבודה ויתרמו רבות לאווירה, למוטיבציה ולביצועים הארגוניים.

סלסה בתל אביב

סלסה וריקודים סלוניים

ריקודי סלסה

ריקודי סלסה למתחילים

סדנאות ריקוד לטיני
סדנאות ריקוד לטיני

רוצים להתחיל לרקוד סלסה?

השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם עם כל המידע

אשמח לעזור לכם להתחיל לרקוד בדרך המתאימה ביותר עבורכם

Ido Gabizon
Ido Gabizon
2023-10-03
שקד בחורה מקסימה, עזרה לי מאוד להשתחרר ולהתכונן לריקודים בחתונה מומלץ בחום למי שחושש מהחלק הזה בחתונה
Roni Safranchik
Roni Safranchik
2023-10-03
היה מושלם, שקד ובן זוגה קיבלו אותנו עם יין וענבים, ולמדנו סלסה מהצעד הראשון, באווירה נעימה ויחס אישי. ממליצים בחום!
Hezi Yehezkel
Hezi Yehezkel
2023-10-03
שקד היא מורה מעולה , עשיתי סדרת שיעורים פרטיים , לאורך כל השיעורים היא תמיד הייתה סבלנית מקצועית וחייכנית. חוויה נהדרת , ממליץ בחום!
hadar nissani
hadar nissani
2023-09-13
הגעתי לשקד על מנת ללמוד סלסה ופגשתי מורה מדהימה ! סבלנית ברמות , חייכנית ומקצועית ! מאוד נהניתי מהשיעורים וראיתי את ההתקדמות ממש מהר❤️🙏
Erez Shlez
Erez Shlez
2023-09-13
אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, אפשר להפסיק לחפש. המורה הטובה ביותר שיש, מקצועית, איכותית, אינטיליגנטית, מבינה כיצד באופן אישי וממוקד לקדם ולנתב אתכם למקום הנכון, קשובה, עוזרת לפרק את את כל שלבי הלמידה, לא מפספסת פסיק, יודעת לכיצד להביא אתכם למקום הטוב ביותר ולהוציא את מלוא הפוטנציאל שגלום בך. אחרי שזה נאמר, גם מאוד כייף ללמוד אצל שקד, חוויה שמשאירה מוטיבציה, והנאה צרופה כאחד.
zippi cramer
zippi cramer
2023-09-10
אני ממליצה בחום על שקד, היא מקצועית ומיומנת בתחום הריקוד💃🏿 במהלך השיעורים היא הביאה לידי טכניקות חדשות ובעיקר הייתה דוגמנית נהדרת שהובילה אותי בדרך נכונה לשיפור בריקוד. שקד התייחסה אלי בכבוד רב והקשיבה לדרישותיי ולשאיפותיי. החוויה שעברתי עם שקד הייתה נהדרת ומומלצת ביותר!
Layan Faris
Layan Faris
2023-09-08
שקד בעלת הסטודיו מקסימה ומקצועית. חוויה כיפית ומהנה….
Lena Shir
Lena Shir
2023-09-08
We participated in a group class for salsa beginners. It was very fun and a great experience as a couple. Shaqed and her partner Eli are wonderful teachers.
Ido Coren
Ido Coren
2023-09-04
ממליץ בחום על השיעורים של שקד!! סגרתי שיעור אישי להפתיע את אישתי ליום הולדתה ונהיננו מאוד לקבל יחס חם, מקצועי ובעיקר מהנה :) חוויה שווה לכל מי שרוצה להתנסות וגם למי שמחפש כלים בסיסיים ומקצועיים לריקוד
תומר מקובסקי
תומר מקובסקי
2023-08-31
היה נחמד ממש , הסבר היה מצויין