סדנאות זוגיות לציון יום נישואין

סדנאות זוגיות לציון יום נישואין

סדנאות זוגיות לציון יום נישואין – רעיונות מקוריים לחגוג את האהבה שלכם

יום הנישואין הוא הזדמנות נהדרת עבור בני זוג לחגוג את האהבה והמחויבות שלהם זה לזו. זו הזדמנות לעשות יחד משהו חדש ומלהיב שעדיין לא עשיתם, משהו שרציתם לנסות יחד ועוד לא יצא או ללמוד כישורים חדשים מהם תוכלו להנות יחד בהמשך.

בעייני המתנה הכי טובה היא חוויה, כזו שמשאירה זיכרון מתוק ונותנת טעם לעוד. לכן אחד הרעיונות המקוריים ביותר לציון יום נישואין הוא להשתתף בסדנה זוגית מיוחדת, כזו שמוציאה אתכם מהשגרה ומעשירה את הקשר הזוגי.

קיימות סדנאות זוגיות במגוון תחומים העשויות לעניין ולהעשיר כל זוג. כמובן שכל אחד יבחר בהתאם לאופי, אישיות וניסיון קודם.

הכנו לכם רעיונות מובילים ומקוריים לסדנאות זוגיות:

  1. סדנת בישול זוגית

סדנת בישול מהנה היא רעיון מצוין לזוגות אוהבי אוכל. במהלך הסדנה ניתן ללמוד טכניקות בישול חדשות ומתקדמות וכן ליצור יחד ארוחה זוגית אינטימית. תבחרו סגנון אוכל ששניכם אוהבים ושבא לכם להעמיק בו ושתהנו לבשל לעצמכם גם בהמשך.

סדנאות זוגיות לציון יום נישואין:

ממליצים מניסיון על הסטודיו לבישול בת"א, שם תמצאו מגוון סדנאות בישול במגוון נושאים כולל סדנאות שוקולד ופרלינים.

  1. סדנת אמנות ויצירה זוגית

סדנה יצירתית כמו ציור, קרמיקה, פיסול או אפילו נגרות, מאפשרת לזוג לחלוק יחד חוויה אמנותית וליצור יצירה משותפת אותה ניתן לתלות כמזכרת בבית.

  1. סדנת ריקוד זוגית

סדנת ריקוד זוגית היא רעיון רומנטי במיוחד לציון יום נישואין. הסדנה כוללת למידה של צעדי ריקוד ותנועה זוגית מתואמת תוך שיפור התקשורת הזוגית, קרבה גופנית והנאה משותפת. מומלצים במיוחד הם סגנונות הריקוד הלטיני החושניים והמקרבים כמו הסלסה והבצ'אטה. אין צורך ברקע קודם כדי להנות מהחוויה.

לפרטים נוספים אודות סדנת ריקוד זוגית לחצו כאן

  1. סדנת אקרובטיקה זוגית

לזוגות שאוהבים אתגרים ואדרנלין, שרוצים להתנסות במשהו חדש שיוציא אותם מאיזור הנוחות ויתן לכם כלים חדשים להנות מיכולות הגוף שלהם. מומלץ כושר גופני טוב למי שבוחר באופציה הזו.

סדנאות אקרובטיקה מומלצות כאלו מתקיימות באולם מבוזה בפ"ת.

למי שרוצה משהו יותר רגוע בכיוון הזה שדורש שיתוף פעולה ואמון זוגי יכול ללכת על סדנאות אקרובאלאנס או אקרויוגה.

  1. סדנת קוקטיילים זוגית

גם סדנא וגם דייט בבר, מבטיחים שתצאו שתויים וגם תלמדו מתכוני קוקטיילים חדשים איתם תוכלו לשחק ולהנות בבית. בנוסף זו הזדמנות ללמוד עוד טכניקות ולהרחיב את הידע לחובבי האלכוהול.

סדנאות זוגיות לציון יום נישואין

סדנה זוגית לציון יום נישואין היא רעיון מקורי ומהנה עבור כל זוג. אנו ממליצים לבחון את האפשרויות השונות ולחשוב על משהו ששניהם תהנו ממנו כדי לחזק ולהעשיר את הקשר. חשבו אם אתם מעדיפים סדנא פרטית או להצטרף לסדנא קבוצתית. אל תשכחו לתעד את הסדנא הזוגית כדי ליצור מזכרות לזכרונות היפים לשנים רבות.

מתחילים לרקוד סלסה

סלסה בתל אביב

סדנת סלסה זוגית ליום הנישואין

שיעורי סלסה פרטיים לזוגות

הסלסה מעצימה נשים

סדנאות זוגיות לציון יום נישואין

רוצים להתחיל לרקוד סלסה?

השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם עם כל המידע

אשמח לעזור לכם להתחיל לרקוד בדרך המתאימה ביותר עבורכם

Ido Gabizon
Ido Gabizon
2023-10-03
שקד בחורה מקסימה, עזרה לי מאוד להשתחרר ולהתכונן לריקודים בחתונה מומלץ בחום למי שחושש מהחלק הזה בחתונה
Roni Safranchik
Roni Safranchik
2023-10-03
היה מושלם, שקד ובן זוגה קיבלו אותנו עם יין וענבים, ולמדנו סלסה מהצעד הראשון, באווירה נעימה ויחס אישי. ממליצים בחום!
Hezi Yehezkel
Hezi Yehezkel
2023-10-03
שקד היא מורה מעולה , עשיתי סדרת שיעורים פרטיים , לאורך כל השיעורים היא תמיד הייתה סבלנית מקצועית וחייכנית. חוויה נהדרת , ממליץ בחום!
hadar nissani
hadar nissani
2023-09-13
הגעתי לשקד על מנת ללמוד סלסה ופגשתי מורה מדהימה ! סבלנית ברמות , חייכנית ומקצועית ! מאוד נהניתי מהשיעורים וראיתי את ההתקדמות ממש מהר❤️🙏
Erez Shlez
Erez Shlez
2023-09-13
אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, אפשר להפסיק לחפש. המורה הטובה ביותר שיש, מקצועית, איכותית, אינטיליגנטית, מבינה כיצד באופן אישי וממוקד לקדם ולנתב אתכם למקום הנכון, קשובה, עוזרת לפרק את את כל שלבי הלמידה, לא מפספסת פסיק, יודעת לכיצד להביא אתכם למקום הטוב ביותר ולהוציא את מלוא הפוטנציאל שגלום בך. אחרי שזה נאמר, גם מאוד כייף ללמוד אצל שקד, חוויה שמשאירה מוטיבציה, והנאה צרופה כאחד.
zippi cramer
zippi cramer
2023-09-10
אני ממליצה בחום על שקד, היא מקצועית ומיומנת בתחום הריקוד💃🏿 במהלך השיעורים היא הביאה לידי טכניקות חדשות ובעיקר הייתה דוגמנית נהדרת שהובילה אותי בדרך נכונה לשיפור בריקוד. שקד התייחסה אלי בכבוד רב והקשיבה לדרישותיי ולשאיפותיי. החוויה שעברתי עם שקד הייתה נהדרת ומומלצת ביותר!
Layan Faris
Layan Faris
2023-09-08
שקד בעלת הסטודיו מקסימה ומקצועית. חוויה כיפית ומהנה….
Lena Shir
Lena Shir
2023-09-08
We participated in a group class for salsa beginners. It was very fun and a great experience as a couple. Shaqed and her partner Eli are wonderful teachers.
Ido Coren
Ido Coren
2023-09-04
ממליץ בחום על השיעורים של שקד!! סגרתי שיעור אישי להפתיע את אישתי ליום הולדתה ונהיננו מאוד לקבל יחס חם, מקצועי ובעיקר מהנה :) חוויה שווה לכל מי שרוצה להתנסות וגם למי שמחפש כלים בסיסיים ומקצועיים לריקוד
תומר מקובסקי
תומר מקובסקי
2023-08-31
היה נחמד ממש , הסבר היה מצויין