שיעורים פרטיים בסלסה

שיעור פרטי, שיעורים פרטיים בסלסה

שיעורים פרטיים בסלסה

 

יש לא מעט אנשים במעדיפים להתחיל ללמוד סלסה או לקחת שיעורים פרטיים בסלסה.

למה לקחת שיעור פרטי בסלסה?

  1. אפשר ללמוד בקצב האישי שלך
  2. איכות הלימוד מאוד גבוהה כי כל הדגשים מותאים אליך ב-100%
  3. יש אפשרות להתמקד בתכנים והדגשים שאתם רוצים
  4. אין הסחות דעת חיצוניות, אנשים נוספים ומוזיקה במקביל. (במיוחד למי שיש הפרעות קשב וריכוז)
  5. זמנים גמישים שנוחים ומתאימים לכם
  6. קצב הלימוד לרוב מהיר יותר מאשר קבוצה (יכול להיות פי 2-4 מההספק ביחס לשיעור קבוצתי)
  7. לזוגות יש אפשרות לעבוד גם על הדינמיקה והתקשורת הזוגית ביניכם בריקוד ולא רק על צעדים.

אז למי שיעור פרטי בסלסה מתאים?

  1. לביישנים והפרפקציוניסטים: לאלו שרוצים ללמוד ולצבור בטחון בשקט, בפרטיות. בלי אחרים שצופים בהם. שצריכים את החיזוקים האישיים ורוצים את היחס האישי שיעזור להם לבנות בטחון בתחום שהוא חדש לחלוטין.
  2. למי שלומד בקצב שונה מהממוצע: בין אם אתם צריכים קצב לימוד איטי יותר או שכבר יש לכם רקע קודם בריקוד, שיעור פרטי עדיף. 

הוא יאפשר למי שלומד לאט יותר להרגיש בנוח וללמוד בקצב המתאים לו/ה בלי לרוץ. 

לבעלי ובעיקר בעלות רקע קודם במחול, קצב הלימוד הוא לרוב מהיר משמעותית, במיוחד לנשים. תוך 2-3 שיעורים פרטיים תוכלו להספיק חומר של קורס מתחילים בן 8 מפגשים. שיעור פרטי יאפשר לך ללמוד בקצב שלך בלי להשתעמם (כי גברים לומדים בסוף יותר לאט והתפקיד שלהם יותר מאתגר בהתחלה). תוכלי תוך כמה שיעורים להשתלב בקבוצה מתקדמת ולדלג על ההתחלה המיגעת.

  1. למי שאוהב את הגמישות בזמנים: רוב שיעורי הקבוצות יהיו בשעות הערב, כי אלו השעות שרוב האנשים יכולים אחרי העבודה. אם אתם רוצים שעות שמותאמות לכם במהלך היום או ימים אחרים בשבוע – שיעור פרטי בסלסה הוא הפתרון.
  2. למי שרוצה לנצל את הזמן שלו טוב יותר: בשיעור פרטי 100% מתשומת הלב אליכם וככה גם התרגולים והתוכן. בשיעור פרטי כאמור תוכלו להתקדם בקצב מהיר יותר ובאיכות לימוד גבוהה יותר.
  3. למי שמוכן ויכול להשקיע: שיעור פרטי עולה יותר משיעור קבוצתי, לרוב פי 3-5 (תלוי במסגרת כמובן). מה שכן קצב הלימוד גבוה יותר וגם האיכות. אז התמורה שאתם מקבלים ביחס למחיר יכולה להיות דומה. מה שאתם חוסכים בו הוא הזמן שלכם. 
  4. למי שכבר רוקד ורוצה לחזק מיומנות ספציפית: למשל יציבות, טכנית הובלה ומעקב, ליידי סטייל, תנועת גוף, מוזיקליות ועוד. על כישורים אלו ונוספים תוכלו להתמקד בשיעור פרטי שידייק למטרות שלכם.
  5. לזוגות שרוצים זמן איכות זוגי: שיעור זוגי בסלסה הוא זמן איכות רק שלכם, דייט שבועי בו אתם גם לומדים לרקוד וגם מתקרבים זה לזו ומגלים דרכים חדשות בהן תוכלו להתחבר. בשיעור פרטי אנחנו שמים דגש גם על התקשורת הזוגית בריקוד מעבר לצעדים עצמם.

שיעורים פרטיים בסלסה

שיעור פרטי בסלסה הוא טוב ויפה אבל בלי תרגול אישי או קבוצתי הוא לא יפיק את מלוא התועלת שלו. כדי שתוכלו באמת להתקדם צריך לתרגל גם באופן אישי וגם בהמשך לצאת לרקוד ולתרגל עם רקדנים נוספים, בין אם במסיבות או בשיעורים קבוצתיים.

אני תמיד נותת לתלמידים שלי משימות או שיעורי בית לתרגול בין השיעורים ונושאים שבהם הם צריכים להתמקד במסיבות כדי לשפר את מה שהם רוצים.

בסוף זה לא משנה כמה טובה אני אהיה כמורה, אתם צריכים לשלוף וליישם את מה שלמדתם כדי להטמיע אותו בגוף ובראש כדי שהדברים יהפכו לאוטומטיים. אז תהנו יותר ותחשבו פחות.

שיעורים פרטיים בסלסה

סדנאות מקצועיות

לשבור את תקרת הזכוכית בריקוד

ריקוד חתונה